Ceny za pozycjonowanie stron

Ceny za pozycjonowanie stron i sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron www to dziedzina łącząca przede wszystkim elementy socjologii, marketingu i informatyki. Natomiast jej skuteczność polega na rzetelnym i skrupulatnym podejściu osób zajmujacych się nią do zdobywania wiedzy na ten temat, wliczając to śledzenie bieżących nowinek i prowadzenie własnych testów.

I to właśnie od poziomu wiedzy osoby optymalizującej i pozycjonującej stronę zależy skuteczność całego procesu oraz ogólna cena za usługę.




Zapytaj o cenę pozycjonowania


Stawki za pozycjonowanie strony

Każde słowo kluczowe posiada pewny stopień trudności pozycjonowania, uzależniony w dużej mierze od konkurencji w branży. Trudno jest przez to określić stały cennik za pozycjonowanie strony czy sklepu internetowego. Przykładem może być sieć reklamowa Google AdWords, w której minimalna cena za słowo kluczowe zależy m.in. od jego "popularności" i branży. Podobnie jest w przypadku pozycjonowania strony. W pozycjonowaniu, stawka również określana jest na podstawie wielu czynników i dostosowywana do konkretnych słów kluczowych oraz stron, które zamierzamy promować.


Kompleksowe pakiety SEM (SEO+PCC) Przykładowe modele rozliczeń za pozycjonowanie



Jak obliczamy stawki za pozycjonowanie?

Posiadając firmę np. świadczącą usługi rachunkowe w Szczecinie, chcemy by nasza strona była jak najwyżej na określone słowa kluczowe. Jednak musimy wziąć pod uwagę, że nie jesteśmy sami a konkurencja również nie śpi. Stawki za pozycjonowanie dostosowane będą do ilości i jakości działań promocyjnych konkurencji.

  • Dobór i analiza skuteczności słów kluczowych: Dokładnie badamy za sprawą jakich słów kluczowych wpisanych w wyszukiwarkę strona powinna wyświetlić się w wynikach wyszukiwania oraz ile osób potencjalnie powinno ją odwiedzić.

  • Ocena optymalizacji pozycjonowanej strony: Sprawdzamy jak "wygląda" strona internetowa pod pozycjonowanie. Oceniamy, czy ułatwia ona pozycjonowanie na wybrane słowa/frazy kluczowe, czy należy ją najpierw zoptymalizować, by zminimalizować koszty promocji w wynikach wyszukiwania. Jeżeli to konieczne, dokonujemy niezbędnych modyfikacji.

  • Analiza konkurencji wewnątrz branży: Badamy jak promuje się konkurencja, jakimi metodami i ustalamy co zrobić, by Twoja oferta była atrakcyjniejsza oraz znajdowała się wyżej w wynikach wyszukiwania.

Na podstawie tych czynników możemy oszacować realny koszt pozycjonowania strony czy sklepu internetowego na dane słowo kluczowe oraz określić przybliżony czas osiągnięcia pierwszej strony wyników wyszukiwań. Jezeli ciekawi Cię ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie strony, skorzystaj z formularza bezpłatnej wyceny.


Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Nie pokazuj tego powiadomienia